• +48 22 814 14 80
  • sales(at)edirect.pl

Kariera

Realizujemy interesujące zlecenia informatyczne dla firm działających w różnych branżach. Na co dzień rozwiązujemy problemy  m.in.: z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych, wirtualizacji, przeniesienia w „chmury”, centralizowania zasobów i poszukiwania najlepszych konfiguracji sprzętowych. Wciąż się rozwijamy, by zapewnić każdemu klientowi najnowocześniejsze i najwydajniejsze rozwiązania.

Jeśli chciał(a)byś pracować z zawodowcami, lubisz się uczyć nowych rzeczy, branża IT to Twój chleb powszedni, napisz, dlaczego chcesz się znaleźć właśnie w naszym gronie. Nie zapomnij dołączyć cv i swojego portfolio. Chętnie Cię poznamy.


Obecnie poszukujemy pracowników na następujące stanowiska: 

Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań IT/ Dąbrowa Górnicza

miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Zakres obowiązków:

  • Realizacja celów sprzedażowych rozwiązań IT. 
  • Kompleksowe prowadzenie projektów handlowych. 
  • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi. 
  • Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych. 
  • Negocjowanie z dostawcami/vendorami warunków handlowych. 
  • Negocjowanie i przygotowywanie umów. 
  • Koordynacja działań handlowych wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży w branży IT. 
  • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży sprzętu komputerowego i oprogramowania dla klientów biznesowych. 
  • Wiedza i doświadczenie w sprzedaży rozwiązań cloudowych.
  • Mile widziana własna baza klientów oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego. 
  • Dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
  • Dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość oprogramowania CRM.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość i doświadczenie w sprzedaży sprzętu Lenovo, Dell, HP, Cisco itp. oraz rozwiązań opartych na wirtualizacji (Citrix, VmWare i Microsoft).
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Pracę w młodym zespole.
  • Przyjazne środowisko pracy. 
  • Możliwość rozwoju, uczestnictwa w projektach i szkoleniach. 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i motywacyjny system prowizyjny. 
  • Niezbędne narzędzia pracy. 
  • Możliwość poznania i sprzedaży najnowszych rozwiązań IT. 
  • Umowę o pracę. 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: praca(at)edirect.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Telemarketer/ Warszawa

miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Kontakt telefoniczny z klientami w sektorze B2B.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu oraz dbanie o relacje z Klientami.
  • Profesjonalne przedstawianie oferty handlowej.
  • Aktywna telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Spółkę.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie, mile widziany student, maturzysta 2016.
  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży telefonicznej będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu.
  • Umiejętność przekonywania i budowania pozytywnych relacji z klientem.
  • Predyspozycje sprzedażowe.
  • Skuteczność w realizowaniu założonych celów.
  • Silna osobowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zaangażowanie i chęci do pracy.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące).
  • Samodzielną i stabilną pracę.
  • Atrakcyjny system wynagradzania: podstawa + prowizja.
  • Możliwość rozwoju oraz szkolenia.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: praca(at)edirect.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Główna Księgowa/ Warszawa

miejsce pracy: Warszawa

praca w wymiarze: 1/4 etatu

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o.
  • Księgowanie faktur kosztowych, wyciągów bankowych.
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
  • Sporządzanie i księgowanie listy płac, deklaracji ZUS, RMUA,RP7.
  • Sporządzanie deklaracji CIT, VAT, PIT, F01, ZUS, GUS, Intrastat.
  • Sporządzanie rachunku wyników, bilansu.
  • Współpraca z audytorami przy zamknięciu roku.

Wymagania:

  • Min. 5 letnie doświadczenie pracy w samodzielnym prowadzeniu księgowości.
  • Znajomość Systemu SAB Business One.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu.

Oferujemy:

  • Atrakcyjną i stabilną pracę wśród profesjonalistów.
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego.
  • Motywujące wynagrodzenie zależne od umiejętności.
  • Nabycie poszukiwanych umiejętności na rynku pracy.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: praca(at)edirect.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

IT Helpdesk / Warszawa

miejsce pracy: Warszawa

Job Description:

The Desktop Engineer’s primary responsibility is to manage end user computing environment. Position will serve as a SPOC for end users to receive support and maintenance within the organization’s desktop computing environment which includes installing, diagnosing, repairing, maintaining, and upgrading all PC hardware and equipment to ensure ideal PC performance. The nature of work involves by providing support in person, by telephone, or via e-mail, wherever it’s applicable.

Duties and Responsibility:

  • Install, configure, test, maintain, monitor, and troubleshoot end-user workstations and related hardware and software in order to deliver required desktop service levels.
  • Collaborate with LAN technicians/network administrators to ensure efficient operation of the company’s desktop computing environment.
  • Provide hands and eyes support for internal specialist IT support teams (including Network, IT Security, Server, Voice, and Asset Management teams).
  • Where required, administer and resolve issues with associated end-user workstation networking software products.
  • Receive and respond to incoming calls and e-mails regarding desktop problems.
  • Develop and maintain an inventory of all monitors, keyboards, hard drives, modems, network cards, licenses used and other components and equipment.
  • Vendor Management: if necessary, liaise with third-party support and PC equipment vendors.
  • Antivirus Management: Diagnosing & rectifying any virus problems that can be fixed by the antivirus tool.
  • Performs general Preventative maintenance tasks on computers, laptops, printers and any other authorized peripheral equipment.
  • Provide First Level support for all location Servers and coordinate with respective teams for resolution.
  • Provide First level support for all Network devices for the location and coordinate with respective teams for closure.
  • Develop trends by monitoring and analyzing incoming calls, problems and support Requests.
  • Should carryout project Coordination and Movement activities.

Work Nature:

  • Occasional after‐hours and weekend support is required.
  • On-call Availability.
  • Willing to travel local based on the requirement.
  • Participate in project work as per the assignment.

Skills and Experience:

  •  2+ years IT Work experience.
  • Bachelor’s Degree in IT / Computer Science.
  • MCSA/MCSE or Cisco Certification is desirable.
  • Expertise in configuring, installing and troubleshooting PC systems, MS office applications and Network configuration.
  • Working knowledge on Remote Desktop and VPN.
  • Experience using administrative tools and knowledge of MS Active Directory, Exchange 2003, DNS, DHCP, TCP/IP.
  • Working knowledge of Ticketing systems such as Remedy / CA Unicenter is an added advantage.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: praca(at)edirect.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Specjalista Ds. Sprzedaży Rozwiązań IT / Warszawa

miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe Zadania:

  • Realizacja celów sprzedażowych rozwiązań IT.
  • Kompleksowe prowadzenie projektów handlowych.
  • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi.
  • Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych.
  • Negocjowanie z dostawcami/vendorami warunków handlowych.
  • Negocjowanie i przygotowywanie umów.
  • Koordynacja działań handlowych wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Idealny kandydat powinien posiadać:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży w branży IT.
  • Dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
  • Dobra znajomość MS Office, znajomość oprogramowania CRM.
  • Znajomość i doświadczenie w sprzedaży sprzętu Lenovo, Dell, HP, Cisco, Palo Alto itp. oraz rozwiązań opartych na wirtualizacji (Citrix, VmWare i Microsoft).
  • Mile widziane udokumentowane sukcesy w sprzedaży sprzętu komputerowego i oprogramowania dla klientów biznesowych.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane wiedza i doświadczenie w sprzedaży rozwiązań cloudowych.
  • Mile widziana własna baza klientów.
  • Poczucie humoru!!!

Oferujemy:

  • Pracę w siedzibie Spółki w Warszawie.
  • Pracę w młodym i doświadczonym zespole.
  • Pracę w godzinach 9.00-17.00.
  • Możliwość rozwoju, uczestnictwa w projektach i szkoleniach.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i motywacyjny system prowizyjny.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
  • Możliwość poznania i sprzedaży najnowszych rozwiązań IT.
  • Stałe zatrudnienie – Umowa o pracę.
  • Przyjazne środowisko pracy.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: praca(at)edirect.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

 

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać powiadomienia o nowościach i bieżące aktualności na swoją skrzynkę e-mail.


    Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa w celach marketingowych.

    Copyright 2015 - E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o.

    realizacja: estinet.pl
    do góry