• +48 22 814 14 80
  • sales(at)edirect.pl

Cisco Spark

Cisco Spark

Cisco Spark – Usługi komunikacyjne dla biznesu oparte na chmurze

W dzisiejszych czasach komunikacja to nie tylko połączenia telefoniczne, czy wiadomości wysyłane do pracowników i partnerów, to możliwość wysyłania wiadomości, organizowania spotkań i wykonywania połączeń głosowych w dowolnej chwili i w sposób, który wzmacnia relacje i zwiększa produktywność.

Komunikacja przede wszystkim musi odbywać się sprawnie oraz być mobilna i ułatwiać współpracę. Wszystko to jest możliwe dzięki urządzeniom przenośnym i innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie infrastruktury i aplikacji do połączeń głosowych, wideo, przesyłania wiadomości i udostępniania treści. Usługa Cisco Spark umożliwia nawiązanie kontaktu i spotkania na żywo w każdej chwili dzięki wysoce zintegrowanym, wiodącym na rynku narzędziom
komunikacyjnym, które oferują niezrównane wsparcie w codziennej pracy – w standardzie, jaki zapewniają rozwiązania chmurowe Cisco.

Cisco Spark to:

  • Prostota
    Każdy element umożliwia użytkownikowi i administratorowi bezproblemową i intuicyjną obsługę zarówno jeśli chodzi o korzystanie, jak i zarządzanie narzędziem. Dostępność na zasadach subskrypcji, która może być uzupełniana usługami na żądanie. 
  • Bezpieczeństwo
    Bogate doświadczenie Cisco w zabezpieczaniu największych sieci na świecie i szeroki zakres wiedzy w dziedzinie komunikacji i technologii chmurowych pomaga zapewnić bezpieczeństwo i niezawodność rozwiązania Cisco Spark.
  • Kompleksowość
    Najlepsze narzędzia komunikacyjne połączone w jednej usłudze zapewniają komfort użytkowania
    w każdym miejscu i na każdym urządzeniu. Wysyłaj wiadomości, spotykaj się i dzwoń do kogo chcesz, w dowolnym miejscu i czasie. Ponieważ usługa znajduje się w chmurze, zawsze jest aktualna.

Dzięki rozwiązaniu Cisco Spark możesz:

Wysyłać wiadomości   

Usługa wiadomości biznesowych pozwala przygotowywać, udostępniać i powielać treści. Wysyłaj wiadomości do jednego lub większej liczby odbiorców, korzystając z wirtualnych pokoi zawierających trwałe elementy i informacje kontekstowe przydatne w komunikacji zespołowej. Usługi Cisco Spark przełamują bariery komunikacyjne i pozwalają w niezwykle prosty sposób nawiązać współpracę z innymi.

Brać udział w spotkaniach 

Nawiązuj w łatwy sposób kontakt między zespołami i z klientami, korzystając z dodatkowych opcji udostępniania treści przed, po i w trakcie spotkania. Możesz z łatwością zaplanować lub wziąć udział w spotkaniu w siedzibie firmy, oddziale, w domu, w podróży lub w wideokonferencji. Każde spotkanie odbywa się za pośrednictwem wideo. Użytkownicy nie muszą zastanawiać się, jakiego rodzaju połączenie powinni wybrać – to w końcu tylko spotkanie.

Nawiązywać połączenia

Wykorzystaj pełnię możliwości narzędzia Cisco Spark i zintegruj połączenia głosowe z wiadomościami i spotkaniami. Jeśli już posiadasz Cisco Unified Communications Manager, Business Edition 6000 lub 7000, lub Cisco Hosted Collaboration Solution służące do zarządzania połączeniami, możesz w pełni wykorzystać z opcji oferowanych przez Cisco Spark w zakresie połączeń głosowych. Poza Stanami Zjednoczonymi funkcje połączeń oferowane są wyłącznie w ramach usługi hybrydowej łączącej technologie Cisco w zakresie zarządzania połączeniami i usługę Cisco Spark w chmurze, zapewniając użytkownikom jedno spójne i zintegrowane rozwiązanie.

Dostosowane do Twojego biznesu

Usługa Cisco Spark oferuje zestaw zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych umożliwiających kontakt w każdej formie, jakiej potrzebujesz. Być może prowadzisz start-up i korzystasz z tymczasowego rozwiązania lub z systemu, który jest przestarzały i chcesz go unowocześnić. Być może Twoja firma już przeniosła swoją komunikację do sieci lub korzysta z usług chmurowych, ale potrzebuje bardziej zaawansowanych możliwości. Cisco Spark przeniesie Twoją komunikację na następny poziom zapewniając korzyści jednego narzędzia biznesowego wszystkim pracownikom Twojej organizacji: jedno narzędzie, spójny standard dla wszystkich.

Zadbaj o produktywność w podróży, w biurze i w kontaktach z klientami: 

  • Uczestnicz w spotkaniach, gdy jesteś poza firmą, przy swoim biurku lub w sali konferencyjnej.
  • Przełączaj się bez problemu pomiędzy urządzeniem mobilnym, a stacjonarnym.
  • Wyszukuj często wybierane kontakty i sprawdzaj historię połączeń w urządzeniu mobilnym lub stacjonarnym.

Efektywna i szybka komunikacja z zespołem od początku do końca projektu:

  • Organizuj bardziej produktywne spotkania dzięki szybkiej wymianie informacji, dyskusjom i wcześniejszym przygotowaniom.
  • Zyskaj dostęp do materiałów i historii dyskusji podczas spotkania.
  • Przeglądaj informacje i korzystając z nich, szybko podejmuj następne działania po zakończeniu spotkania.

Przyśpiesz rozwój i sukces firmy:

  • Zmień sposób działania zasobów informatycznych – z centrów generowania kosztów zamień je w platformę dla innowacji i rozwoju.
  • Usprawnij kulturę korporacyjną – postaw na bardziej efektywny system pracy z dowolnego miejsca i lepszy kontakt i zaangażowanie pracowników.
  • Sprostaj potrzebom firmy, pracując szybciej i w sposób bardziej inteligentny, kontrolując wydatki i optymalizując wykorzystanie zasobów.

 

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać powiadomienia o nowościach i bieżące aktualności na swoją skrzynkę e-mail.


    Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa w celach marketingowych.

    Copyright 2015 - E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o.

    realizacja: estinet.pl
    do góry